2016. 05. 24., Kedd, 10:33

Aki bújt, aki nem, jön – ezúttal a hírfolyamunkat állítja a fejére a Facebook

Egyre csak duzzad ismerőseink száma a Facebookon, egyre több mindent akarnak ránksózni a kéretlen reklámok, egyre több eseményen kellene megjelennünk a hétvégén. Kezdett igazi katyvasszá válni a közösségi oldal hírfolyama, amelyet most úgy tűnik rendesen kipofoznak.

Mostanában nem unatkoznak Zuckerbergék, nemrég alakították át az Instagram teljes arculatát, elkezdték tesztelni az önmegsemmisítő üzeneteket a Messengerben, ráadásul már bárki indíthat élő bejelentkezést az adatlapjáról. Ha mindez nem lenne elég, a srácok megint előhúznak egy nyuszit a kalapból és megreformálják a hírfolyamunkat.

A mostani helyzet káosz a köbön

Lehet, hogy ez a változtatás nem is annyira rossz, sőt, már-már szükségessé vált. Míg korábban csak újdonsült ismerőseink posztjaival találkozhattunk az átlagnál gyakrabban a hírfolyamon, addig mára ezt a helyet átvette az általunk követett hírességek, márkák, boltok, trendek posztjai és a fizetett hirdetések reklámjai. A felhasználók már nem tudják hová kapkodni a fejüket, annyi az információ, az új impulzus, és a teljes káoszt megelőzvén a Facebook most úgy döntött, takaros sorokba rendezi a posztokat!

Már tesztelik

Az újítást hivatalosan még nem erősítették meg, azonban néhány felhasználó már találkozhatott a tesztelés alatt lévő újdonsággal, amit rögtön meg is osztottak a nagyvilággal. A képek tanúsága szerint a jövőben mindenki kiválogathatja saját magának azokat a kategóriákat, amelyek valóban érdeklik, és az oldalak tartalmai ezekhez igazodva fognak majd a hírfolyamukban megjelenni.

Ti mit szóltok az újításhoz, ideje volt már ráncba szedni a hírfolyamot, vagy jó volt úgy minden, ahogy volt?

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: