2020. 11. 18., szerda, 13:00

Kaposváron is gombamód szaporodnak a Netpincér ügyfelek, viszont nem mindenki boldog

A járványhelyzet nehéz helyzet elé állította a vendéglátókat, boncolgattuk is a témát nemrég. Ahogy több üzletvezető is nyilatkozta cikkünkben, az egyetlen út a kiszállítás maradt, azonban nem megy mindenhol zökkenőmentesen az átállás. A kiszállítás szolgáltatás iránt hirtelen megnövekedett kereslet az étterem tulajdonosok egy részét a Netpincérhez sodorta, de korántsem elégedett közülük mindenki.   

Ez első hullám idején, áprilisban a McDonald's volt az első kaposvári Netpincér ügyfél, azóta viszont számos étterem csatlakozott hozzájuk.

Az ok egyszerű: jól működő és megbízható szolgáltatásuk gyorsabb hozzáférést nyújt a kiszállításos piachoz a saját szervezésű futárszolgálat munka és időigényes megszervezésével szemben. Még amellett is többen választották őket, hogy 22-25% landol a zsebükben minden megrendelés után.

Kaposvári éttermek vs járvány - Hogyan tovább, mi lesz a dolgozókkal?

Kaposvári éttermek vs járvány - Hogyan tovább, mi lesz a dolgozókkal?

A tavaszi helyzethez hasonlóan most is az éttermek és a szállásadók a járványügyi korlátozások talán legnagyobb vesztesei, miután szerdától nem fogadhatnak vendégeket. A veszteségekből épphogy csak talpraálló vendéglátók újra nehéz helyzetben találták magukat, bár kevésbé érte őket váratlanul Orbán...

Jelenleg 13 kaposvári vendéglátó található a Netpincér listáján, köztük a Burger King-el, a McDonald's-al, de találni rajt klasszikus éttermeket, helyi gyorséttermeket és pizzériákat is.  

 

Kaposvári vendéglátók a Netpincéren

A november 11-i étteremzárás további vendéglátókat sarkallt a kiszállítás beindítására, közülük azonban a Netpincér GO-hoz, azaz a kiszállításos szolgáltatáshoz csatlakozók közül többen csalódtak bennük. Egyikük így nyilatkozott:

A tavaszi hullám idején indult el kiszállításunk két helyi futárral, akikkel nagyon meg voltunk elégedve. Most is megpróbálkoztunk a toborzással, de nem jártunk szerencsével, így a Netpincérhez fordultunk. Vendégeinknek mától ígértük a kiszállítás megkezdését a Netpincér tájékoztatása alapján, de sajnos nem aktiválták a rendszert, várjuk, hogy ez megtörténjen.  

Pap Zoltán üzletvezető, akivel az első helyi éttermi fúzió kapcsán beszélgettünk, egyelőre szintén csalódott a bennük.

Hétfőre ígértük vendégeinknek a kiszállítás startot, sajnos ezt a Netpincér hibájából csak szerdán tudtuk megkezdeni, így ez egyrészt vendégeink felé nézve kellemetlen, másrészről bevételkiesés. 

Nektek milyen tapasztalataitok vannak a Netpincérrel kapcsolatban? Megrendelői és éttermi oldalról is várjuk a véleményeket! 

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: