A Packeta csomagküldő vállalat összeomlása után újabb csomagküldő cég szolgáltatásával kapcsolatban merültek fel hasonló problémák, a Sameday ügyfelei ugyanis tömegesen panaszkodnak arról, hogy rendeléseik nem érkeznek meg, a cég ügyfélszolgálata pedig elérhetetlen vagy nem tud érdemben segíteni. Feltehetően az easybox automaták telítettsége okozza a problémát.
A Sameday szolgáltatását igénybe vevők hasonló problémákról számolnak be, mint korábban a Packeta ügyfelei: hetekig késnek a csomagok, és az ügyfélszolgálat sok esetben most sincs a helyzet magaslatán.
Úgy tűnik, teljesen összeomlott a rendszerük, elérhetetlenek a megkeresésekre, és semmilyen szolgáltatást nem nyújtanak. Többek közt az Emag, Vinted, Zooplus szerződött partnerei. A Facebook is tele felháborodott kommentekkel. Nekem "csak" 10 napja veszett el a 30k körüli csomagom, más rosszabbul járt, úgy nézem
-írja egy megrendelő.
Egy másik kárvallott arról számolt be, hogy egy hete egyáltalán nincs nyoma a csomagjának, mások pedig szeptember óta nem kapták meg, amit rendeltek. Már egy Facebook-csoportot is létrehoztak a károsultak, ahol tömegesen mesélik el rossz tapasztalataikat a Sameday ügyfelei.
Ha mégis felveszik, úgy látszik, akkor sem tudnak segíteni, az ügyfélszolgálat az easybox automaták telítettsége miatt sok helyen a kiszállítás várható időpontjáról sem tud információval szolgálni, van akinek azt mondták
Egyhamar ne számítson arra, hogy megkapja a csomagját