Hetek óta késnek a csomagok a Packeta csomagautomata-hálózatánál, volt olyan, akinek a Temuról rendelt csomagja Kínából gyorsabban eljutott a magyarországi raktárba, mint onnan a budapesti csomagpontra. A küldemények hetekig a raktárban vesztegelnek, az ügyfélszolgálat pedig nem reagál a megkeresésekre, írták a Telex olvasói.
A Népszava szerint a Temu és a Vinted alkalmazás felől érkező megbízásdömping okozhatja a logisztikai gondokat a cseh cégnél. A lap úgy tudja, hogy a Packetának minden Temutól érkező csomagot át kell vennie, más csomagautomatás cégeknél viszont van felső határ, ha a vállalat kapacitása már nem bírja a beérkező megbízásokat.
A Népszavának küldött válaszában a Packeta megerősítette, hogy a csomagdömping okozza a fennakadásokat. A cég hozzátette, hogy az elmúlt hónapokban szorosabbra fűzte együttműködését egy ismert, távol-keleti webáruházzal (feltehetően a Temu), és az emiatt megnövekedett kezelendő csomagmennyiség új kihívásokat hozott.
A Packeta a túlterhelésről Facebook-bejegyzésben tájékoztatta az ügyfeleit.
Az elmúlt időszakban megnövekedett csomagmennyiség új kihívásokat hozott számunkra, de cselekszünk a megoldás érdekében – írta a cég a posztban.
A Packeta elnézést kért a kellemetlenségekért, és az ügyfelek türelmét kérte. A cég hozzátette, hogy a probléma megoldása érdekében megnövelték a leterhelt automaták kapacitását, ideiglenes hétvégi kiszállítást indítottak, több körös kiszállítást vezettek be, és bővítették a csomagpont-hálózatukat.