A spanyol Inditex céghez tartozó Zara, Bershka és Pull&Bear bevétele is megnövekedett.
Nem panaszkodhat az Inditex, ugyanis a vállalat bevétele és nyeresége a 2021-es pénzügyi év első felében a járvány előtti szinteket súrolta.
Az üzletláncok értékesítési árbevétele éves összevetésben 48,6 százalékkal, 11 milliárd 936 millió euróra nőtt a július 31-ével zárult hat hónapban- idézte az üzletláncok tulajdonosát a hvg.
A lezárások alatt nem meglepő, hogy online bonyolítottuk le a vásárlások nagyrészét, ahogy azt javasolták is, a cég így az online értékesítéseknek is köszönhette nyereségének nagy részét, 36 százalékkal nőtt online bevételük február-júliusban. Az enyhítések után pedig sokan visszatértek munkahelyükre ruhatárfrissítéssel egybekötve, így a cég 6,99 milliárd euró bevételt könyvelhetett el május-júliusban, ez 51 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.
Ti is hasonlóan éltétek meg a korlátozások alatti vásárlást vagy inkább spóroltatok, amíg nem kellett utcára menni?