Korábban már megszellőztettük a Trade kereskedelmi toplistáját, melyen látszott, hogy a Tesco elveszítette vezető pozícióját hazánkban, most pedig a hivatalos adatok is alátámasztották a becsült kimutatásukat.
A magyar Lidl egészen elképesztő évet zárt tavaly, 21 százalékos növekedést ért el, amely végül 667 milliárdos nettó árbevételt jelentett a mögöttünk álló évben. Őket a Spar követi 630 milliárddal, ami szintén 10 százalékos javulás, majd következik a mindeddig vezető szerepet betöltő Tesco, amely 588 milliárdos bevétellel 2 százalékkal kevesebbet hozott, mint 2019-ben.
A listára még az Auchan 356, a Penny 307, és az Aldi 292 milliárddal fért fel, mindegyikük szépen növelve az előző évhez képest a bevételeket. Olvasóinkat mi is megkérdeztük még júniusban, hogy Kaposváron hol vásárolnak a legszívesebben. A szavazók közel fele, 46% választotta a Lidl-t, ezt követte 23 százalékkal a Spar, majd 11 százalékkal az Aldi. A Tesco a szavazatok 9 százalékát szerezte meg.