2020. 03. 30., hétfő, 14:35

Már az ismert logók is a biztonságos távolság megtartására figyelmeztetnek

Az egész világ az otthonmaradásra és a biztonságos távolság tartására figyelmeztet most, a BossLogic nevű grafikus a legnagyobb világmárkák logóival hívja fel figyelmünket az utóbbira. Az újragondolt logó koncepciók elemei példát mutatnak távolságtartásból: az Adidas csíkjai eltávolodnak egymástól, az NBA játékos elhagyja hátterét, a PlayStation logó betűi szintén izolálva lettek. Zseniális koncepciók, lapozzatok a képek között! 

Mindenki ugyanazt kéri - Maradj otthon!

Mindenki ugyanazt kéri - Maradj otthon!

Aki teheti, maradjon otthon, mert így tud leginkább hozzájárulni ahhoz, hogy kevésbé terjedjen a koronavírus-járvány.

A grafikus korábban már a moziplakátokat is megváltoztatta a helyzethez mérten, ezeket ITT találjátok!

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: