Nagyszabású, titokzatos kampányt indított a Lidl Magyarország, augusztus 2-án lerántják a leplet, az akció egyik helyszíne pedig a Balaton lesz.
Az „Ikon születik” névre keresztelt eseménysorozatot sejtelmes posztok, sárga-kék színű cipősdobozok és „limited edition” feliratok vezették fel a diszkontlánc közösségi oldalain.
A Lidl várhatóan egy limitált kiadású terméket, nagy valószínűséggel egy sneakert dob piacra hat különböző helyszínen élőben, ezzel is erősítve sajátmárkás identitását. A látványos „cipősdobozos” motívum és a vizuális narratíva egyaránt a divat és a popkultúra meg az őrület határterületén mozog.
A kampányhoz kapcsolódó események öt magyar nagyváros, összesen hat ikonikus helyszínén valósulnak meg. Budán és Pesten, emellett a Lidl dedikált weboldalán szereplő térkép alapján Pécsett, Szegeden és Debrecenben és Balatonbogláron is várják majd a résztvevőket augusztus 2-án, szombaton - írja a Pénzcentrum.