Nem tudták tartani a lépést a csomagokkal, sokak karácsonyi ajándék nélkül maradtak.
Nagy a botrány az eMAG háza táján, rengetegen nem kapták meg a karácsonyra szánt ajándékaikat.
A cserbenhagyott vásárlók véleményének tanúlsága szerint pedig a cég nem is válaszol, időnként elérhetetlen az ügyfélszolgálat, az emberek pedig nagyon kiakadtak, mivel időben megrendelték a karácsonyra szánt ajándékaikat, de azok még az ünnepekre sem érkeztek meg. Többen, több hetes késedelem miatt panaszkodnak az eMAG és saját futárszolgálatának, a Sameday Facebook oldala alatt.
Jó lenne, ha ki is szállítanák az előre kifizetett terméket… december 9-én rendeltem, december 11-12-re volt ígérve a kézbesítés, a termék még sehol, emailre, üzenetre, hívásra sem ők, sem a Sameday nem reagál. Már nem tudom kihez forduljak, mert nem pár ezer forintról van szó és karácsonyi ajándék lett volna.
írja egy vásárló.
Ritka egy fos cég csak így karácsony alkalmából
vélekedik egy másik ember.
Sikeresen elintéztétek, hogy az emagról többet ne rendeljek...
kommentelte egy újabb csalódott ügyfél.
A kialakult helyzetbe ráadásul úgy tűnik, a csomagküldő szolgáltatás appja is belezavarodott, ugyanis téves adatokat ad meg a csomagok helyzetéről, esetenként már kiszállítottként kezeli azokat a csomagokat is, amelyek még a raktárat sem hagyták el.
A felkoppintott vásárlóknak hála, a csomagküldő cég, a Sameday Google-értékélése az öt csillagból 1 csillagon áll.