2022. 12. 15., Csütörtök, 13:22

Most lebuktatok! Kiderítették milyen pornófilmeket néztetek idén a PornHubon!

Kilencedik alkalommal adta ki éves összesítőjét a világ leglátogatottabb pornóoldala, a Pornhub. A legkeresettebb szavak listája mellett közleményükből az is megtudható, világszerte milyen kategóriák robbantak be idén, és hogy mi volt a legnépszerűbb fétis.

A leggyakoribb keresőszavak

Tavalyhoz hasonlóan 2022-ben is a „hentai” volt a legnépszerűbb keresőszó. Ez olyan anime (vagy manga), ami szexről szól, történettel körülépítve. A második leggyakrabban keresett kifejezés a „japán” volt, a harmadik pedig a „milf”. Íme a toplista:

  1. hentai
  2. japán
  3. milf (vonzó, idősebb nő)
  4. leszbikus
  5. pinay (filippinó nő)
  6. ázsiai
  7. step mom (mostohaanya)
  8. anál
  9. nagy fenék
  10. édeshármas

Legnépszerűbb kategóriák

Megnézték azt is, hogy ha nem a speciálisabb keresőszavakat, hanem a Pornhub nagyobb kategóriáit nézzük, akkor mik voltak idén a legkeresettebb tartalmak:

  1. leszbikus
  2. fekete nő (ebony)
  3. japán
  4. édeshármas
  5. anál

2022-ben berobbanó kategóriák

  1. A „reality” kategória produkálta idén a legnagyobb növekedést az előző évhez képest. 170 százalékkal nőtt a „valósághűnek” titulált kategória népszerűsége, és más hasonló tartalmak iránt is kiemelkedően nőtt a kereslet, például a „real amateur homemade” kategóriára 310 százalékkal többen kattintottak rá az egy évvel ezelőtti számokhoz képest.
  2. A „transzgender” kategória lett itt a második, ennek népszerűsége 75 százalékkal nőtt, Brazíliában konkrétan ez a kategória lett a legnépszerűbb idén.
  3. A harmadik helyezett a berobbanó kategóriák között a csoportos szex lett.
  4. A negyedik pedig a szabadtéri szex.

Az év fétise

Kiemelkedően nőtt idén a női lábak iránti igény, a „love her feet” volt a legnépszerűbb, fétishez kapcsolódó kifejezés idén. A „lábak” kategóriára való kereslet majdnem 40 százalékkal emelkedett, és itt nagyon eltérő a nemek közti megoszlás, ugyanis míg a férfiaknál 10 százalékot nőtt ennek a kategóriának a népszerűsége, addig a női felhasználóknál (a női lábakra vonatkozó kereslet) több mint 140 százalékkal emelkedett.

És más, a témakörhöz kapcsolódó kifejezések is keresettebbek lettek, ilyen például a „tornacipő”.

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: