Kilencedik alkalommal adta ki éves összesítőjét a világ leglátogatottabb pornóoldala, a Pornhub. A legkeresettebb szavak listája mellett közleményükből az is megtudható, világszerte milyen kategóriák robbantak be idén, és hogy mi volt a legnépszerűbb fétis.
A leggyakoribb keresőszavak
Tavalyhoz hasonlóan 2022-ben is a „hentai” volt a legnépszerűbb keresőszó. Ez olyan anime (vagy manga), ami szexről szól, történettel körülépítve. A második leggyakrabban keresett kifejezés a „japán” volt, a harmadik pedig a „milf”. Íme a toplista:
- hentai
- japán
- milf (vonzó, idősebb nő)
- leszbikus
- pinay (filippinó nő)
- ázsiai
- step mom (mostohaanya)
- anál
- nagy fenék
- édeshármas
Legnépszerűbb kategóriák
Megnézték azt is, hogy ha nem a speciálisabb keresőszavakat, hanem a Pornhub nagyobb kategóriáit nézzük, akkor mik voltak idén a legkeresettebb tartalmak:
- leszbikus
- fekete nő (ebony)
- japán
- édeshármas
- anál
2022-ben berobbanó kategóriák
- A „reality” kategória produkálta idén a legnagyobb növekedést az előző évhez képest. 170 százalékkal nőtt a „valósághűnek” titulált kategória népszerűsége, és más hasonló tartalmak iránt is kiemelkedően nőtt a kereslet, például a „real amateur homemade” kategóriára 310 százalékkal többen kattintottak rá az egy évvel ezelőtti számokhoz képest.
- A „transzgender” kategória lett itt a második, ennek népszerűsége 75 százalékkal nőtt, Brazíliában konkrétan ez a kategória lett a legnépszerűbb idén.
- A harmadik helyezett a berobbanó kategóriák között a csoportos szex lett.
- A negyedik pedig a szabadtéri szex.
Az év fétise
Kiemelkedően nőtt idén a női lábak iránti igény, a „love her feet” volt a legnépszerűbb, fétishez kapcsolódó kifejezés idén. A „lábak” kategóriára való kereslet majdnem 40 százalékkal emelkedett, és itt nagyon eltérő a nemek közti megoszlás, ugyanis míg a férfiaknál 10 százalékot nőtt ennek a kategóriának a népszerűsége, addig a női felhasználóknál (a női lábakra vonatkozó kereslet) több mint 140 százalékkal emelkedett.
És más, a témakörhöz kapcsolódó kifejezések is keresettebbek lettek, ilyen például a „tornacipő”.
A tavalyi összesítőről itt olvashattok: