Pedig mindenhol máshol a reklám középpontjában pedagógus áll.
Kilenc másik országban ugyanaz a Telekom reklám fut egy tanárral a főszerepben, a magyar változatot azonban egy buszsofőrrel készítették el – szúrta ki a Wanamaker. A portál azt írja, hogy van azonban a történetnek egy nagyon is aktuálpolitikai vonatkozása: nevezetesen, hogy míg Csehországtól Horvátországig mindenhol a központi reklámszpotot futtaták, Magyarországon láthatólag nem fért bele, hogy egy tanár legyen a főhős. A koncepció és az üzenet ugyanaz, így nehéz másra asszociálni, mint arra, hogy a Telekom inkább elköltött sok tízmillió forintot, csak nehogy feszkó legyen a dologból — miközben amúgy egy teljesen általános emberi üzenetről van szó.
Íme a Telekom karácsonyi reklámja Németországban, Horvátországban, Montenegróban, Észak-Makedóniában, Ausztriában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában és Romániában
Itt pedig a Telekom karácsonyi reklámjának magyar változata
Hát jó.