Sok esetben idén csak 20-30%-os akciók várhatók, amik a drágulás miatt még így többe fognak kerülni, mint tavaly akciók nélkül.
A Black Friday itthon egészen furcsa módon működik, számos bolt, cég és webáruház már szinte a teljes novemberét erre hangolja rá, ahelyett, hogy egy napra koncentrálná a leértékeléseket. Míg Amerikában ilyenkor valóban nagyon komoly akciókkal lehet hozzájutni egy-egy jó cucchoz, addig itthon elég langyos kínálatot nyújtanak az eladók. Sőt idén nagyban közrejátszik az infláció és a gazdasági válság, amelyek hatással vannak a Black Friday akciókra.
A pénzcentrum megszólaltatott több elektronikai áruházat is, akik elmondták, az infláció dübörög, az elszálló rezsiköltségek pedig még a legnagyobb vállalkozásokat is mélyen érintik, ezért nem is annyira meglepő, idén várhatóan kisebb mértékű akciókra számíthatnak a vásárolni vágyó magyarok. Sok esetben maguk a termékek drágábbak lesznek a Black Friday akciókkal együtt, mint tavaly bármilyen leárazás nélkül.
Nagyszerű.