2022. 08. 10., szerda, 12:34

Ezek a Yettel (Telenor) előfizetők kapják meg a 7500 Ft-os kompenzációt

A Yettel több mint 1,3 milliárd forintos jóvátételi csomagot vállalt, amely közel 180 ezer fogyasztót kompenzál a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárásának keretében.

A versenyhatóság 2019 végén szabott ki jelentős bírságot az akkor még Telenor Magyarország Zrt. nevet viselő távközlési szolgáltatóra, amiért
2016 és 2017 között 0 forintosként vagy kedvezményesként hirdette egyes készülékeit, miközben azok árának egy részét beépítette az előfizetői díjba
 

Az átverés miatt cég a vállalásai alapján 7500 forintos kompenzációt (számlajóváírást vagy feltöltőkártya-keretet) fizet minden jelenlegi ügyfelének (közel 180 ezer fogyasztónak), aki az érintett időszakban, a Telenor Blue kampányok alatt, vagyis 2016. október 6. és 2017. október 22. között készülékkel egybekötött hűségidős előfizetői szerződést kötött.

Az érintett ügyfeleket a Yettel előzetesen e-mailben vagy sms-ben fogja értesíteni. A távközlési szolgáltató arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy a kompenzációra jogosult előfizetők értesítését már megkezdték, az érintett fogyasztóknak nincs teendője.

 

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: