2022. 08. 10., szerda, 12:34
Ezek a Yettel (Telenor) előfizetők kapják meg a 7500 Ft-os kompenzációt
A Yettel több mint 1,3 milliárd forintos jóvátételi csomagot vállalt, amely közel 180 ezer fogyasztót kompenzál a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárásának keretében.
2016 és 2017 között 0 forintosként vagy kedvezményesként hirdette egyes készülékeit, miközben azok árának egy részét beépítette az előfizetői díjba
Az átverés miatt cég a vállalásai alapján 7500 forintos kompenzációt (számlajóváírást vagy feltöltőkártya-keretet) fizet minden jelenlegi ügyfelének (közel 180 ezer fogyasztónak), aki az érintett időszakban, a Telenor Blue kampányok alatt, vagyis 2016. október 6. és 2017. október 22. között készülékkel egybekötött hűségidős előfizetői szerződést kötött.
Az érintett ügyfeleket a Yettel előzetesen e-mailben vagy sms-ben fogja értesíteni. A távközlési szolgáltató arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy a kompenzációra jogosult előfizetők értesítését már megkezdték, az érintett fogyasztóknak nincs teendője.
-
A legolcsóbb otthoni nápolyi pizzakemencét teszteltük - VIDEÓ
-
Melege volt, meztelenül fürdőzött egy férfi a szökőkútban - VIDEÓ
-
Velős piritós a Desedán, rózsaszín utca Kaposváron - Nálunk járt Magyarósi Csaba - VIDEÓ
-
A kaposvári aluljáróban lopta el az idős néni táskáját - VIDEÓ
-
Lángokban állt egy szemetes hétvégén a Kinizsiben - VIDEÓ
Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: