Egy hosszabb cikkben számolt be a Magyar Építők a délnyugat-dunántúli beruházások állapotáról.
A terjedelmes beszámolóban túl sok plusz információt nem találni, a Látrányt elkerülő új 2x2 forgalmi sávos főút jobb oldali pályáján zajlik a kivitelezés, melyhez kapcsolódóan földutakat is létesítenek majd a térség mezőgazdasági területeinek megközelíthetősége érdekében. Az M7 és a 67-es csomópontjának alsó részét turbókörforgalommá alakítják majd, mely dinamikus világítást kap, így csak akkor kapcsol majd teljes fényerőre, ha a csomópontban aktív forgalom tapasztalható.
A hidak tekintetében a cölöpalapozások elkészültek, a rádpusztai lehajtónál épülő hídnál hídgerendákat építenek majd be, ezeket várhatóan júniusban emelik a helyükre, a teljes kivitelezés pedig 2024 februárjában érhet véget.
A kaposvári kivitelezés tekintetében nem kell már ennyit várni, hiszen itt már megtörténtek a szükséges közműkiváltások és az előkészítő- és földmunkák is, a szakemberek már a burkolatépítési munkálatokat végzik.
Az Állomás utca keresztezésénél, a korábbi körforgalom helyén tervezett felüljárón a befejező munkák zajlanak, az új műtárgyat a Kaposfüred és Juta közötti forgalom számára várhatóan már a nyáron megnyithatják.
Az itteni projekt 2023 májusára érhet véget.