Hiába a Netflix relatív sikeressége, az idei első negyedéves beszámoló szerint 200 ezer előfizető vesztett a streaming szolgáltató, ami miatt két jelentős változást is bejelentett a cég vezérigazgatója.
Az egyikről már többször is szó volt, ez a jelszómegosztások szigorítása, melyre azért van szükség, mert nagyjából 100 millió néző ma ingyen használja a szolgáltatást. A Netflix szerint a jelszómegosztás elleni rendszer globális bevezetése körülbelül egy évet vesz igénybe. A cégvezetés azt is belebegtette, hogy talán nem szüntetik meg teljesen a jelszómegosztást, hanem inkább díjat kérnek érte, ami arra utal, hogy a vállalat fontolóra veheti egy megosztott csomag felajánlását olyan emberek számára, akik esetleg nem egy háztartásban élnek, bár ezt nem pontosították.
A nagyobb meglepetés a másik bejelentés, mely szerint a Netflix bevezet „egy reklámokkal támogatott szintet”. Hasting, így nyilatkozott erről:
Azok, akik követték a Netflixet, tudják, hogy ellenzem a reklámok bonyolultságát, és nagy rajongója vagyok az előfizetések egyszerűségének. De bármennyire is rajongok ezért, nagyobb rajongója vagyok a fogyasztók választási lehetőségének, és van értelme annak, hogy azok a fogyasztók, akik alacsonyabb árat szeretnének és elviselik a reklámokat, azt kapják, amit akarnak.
Ti benne lennétek egy ilyen opcióban?