A tiktokerek jól járnak.
A TikTok megerősítette, hogy már teszteli a fizetős újítást, pontosabban egy előfizetős rendszert, amely által a tartalomgyártók díjat kérhetnek az elkészített tartalmakért. A videómegosztón ugyan az élő adások közben a követők küldhetnek jelképes ajándékot az alkotónak, aki ennek díjából részesedik, de az szóban forgó újításra még nem volt példa. A vállalat nem közölte a pontos részleteket, így nem tudjuk mikor vezetik be vagy, hogy pontosan mire terjed majd ki az előfizetés.
Az előfizetés egyszerre lehet átok és áldás is. A TikTok algoritmusa híres arról, mennyire jól működik, azonban ha a tartalomgyártók fizetőssé teszik videóikat, azok valószínűleg nem jelennek majd meg a For You oldalon, ezáltal pedig kevesebb új követőt szerezhetnek majd. Az eddig szerzett információk alapján nem lesz a tartalomgyártó egész profilja fizetős, csupán azok a videók, amelyek szeretné azzá tenni.
Mit gondoltok, megéri?