A tavaly év végén elkészült, 2x2 sávos 67-es út déli végpontján lévő, 3,1 km-es kaposfüredi elkerülő szakasz építése jelenleg is tart, ehhez kapcsolódóan pedig a településen belül haladó utat felújítják. Ez örömteli, de sok helyinek akadt problémája a kivitelezéssel.
Az útfelújítás során új aszfalt szint került a régi burkolatra, így most nagyjából 10 cm-es szintkülönbség alakult ki a kocsibejárók és az út között. Ennek áthidalására rézsűket alakítottak ki az út és a bejárók között, de korántsem mindenhol. Sok bejáróhoz hozzá sem nyúltak, ahogy egy felháborodott olvasónkéhoz sem:
Senki nem érti hogy hagyhatták ezt így itt, egy alacsonyabb lökhárítót akár le is verhet ez a szintkülönbség, és nyilván nem is túl esztétikus
"Megkérdeztem mi alapján választották ki, hogy melyik hídhoz készüljön rézsű és melyikhez nem, a válasz az volt, hogy az aszfaltozott hidakhoz meg kell csinálniuk, ellenben a betonozott, kövezett, egyéb hidakhoz nem nyúlhatnak hozzá. Ennek ellenére vannak olyan aszfaltozott hidak amikhez nem készítettek rézsüt, és vannak olyan betonozott hidak amikhez igen. "
Akkor mégis mi alapján döntenek erről? - kérdezik az út mellett lakók.
Olvasónknak még elmondták, hogy utólag készül valamilyen kőzúzalékos megoldás a kihagyott hidakra, de ez nyilván nem lehet olyan tartós mint az aszfalt. Egy másik lakos is ugyanerről érdeklődött a kivitelezőknél, kérve hogy nála is készítsenek rézsűt, erre azt válaszolták hogy
ha egy félreeső mellékutcában lennének még menne a dolog, így azonban nem...