2020. 12. 01., kedd, 14:14

Örülhetnek a kaposvári Tesco rajongók - Már nálunk is elindult a házhozszállítás

Szeptember végén jelentette be a Tesco, hogy az egész országban elérhetővé teszi házhozszállítási szolgáltatását. November 30-án Kaposváron és Veszprémben, illetve a városok vonzáskörzeteiben is elindult a Tesco online szolgáltatása, ami a következő két hétben a zalaegerszegi és szolnoki, valamint az egri és békéscsabai régiókkal bővül.

A Tesco 2013-ban Budapesten indította el online szolgáltatását, azóta az áruházlánc több, mint 5 millió rendelést teljesített 1,5 millió különböző címre, ahova több mint 20 millió megtett kilométer során 250 millió terméket szállított ki. A tíz leggyakrabban rendelt termék listáján a tej és az ásványvíz, a sütőélesztő, valamint a zöldségek és gyümölcsök közül a kígyóuborka és a banán szerepel.

Azon településeken élők is tudnak a Tescotól rendelni, ahol még nem elérhető az áruházlánc online szolgáltatása. A Tesco Doboz Webáruház ez év novemberétől áll a vásárlók rendelkezésére, akik több ezer termékből - köztük tartós élelmiszerekből, kozmetikumokból, tisztítószerekből, babápolási termékekből vagy állateledelekből - válogatva pakolhatják tele dobozaikat. 

 

 

Az új szolgáltatás weben és alkalmazáson keresztül is elérhető. A bevásárló asszisztensek a kiválasztott termékeket a hipermarketben készítik össze, majd onnét autóval szállítják ki a választott időpontban. Amennyiben valamilyen termék az adott pillanatban épp nem lenne elérhető az áruházban, az asszisztensek helyettesítő terméket választanak, amely árban és minőségben is a lehető legközelebb áll az eredetileg rendeltekhez.

 

Használjátok majd?

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: