A két és féldecis csatos üvegben forgalmazott Bambi az első hazai üdítőital márka volt, amit még a Pancsoló kislány című örökbecsű táncdal-slágerben is megénekeltek. A szintetikus alapanyagokból készült, narancsízű és -színű üdítő a maga 12%-os cukortartalmával roppant egészségtelen volt, de ez senkit nem érdekelt. A Bambi 1947-től 1968-ig uralta a piacot, mikor Magyarországra érkezett a Coca-Cola és kiütötte a nyeregből hazai riválisát. A Bambi így 1970-ben megszűnt, de most, 50 évvel később felébresztik tetszhalott állapotából.
Az új Bambi 4 ízben lesz kapható: gyömbér-boróka, rebarbara, narancs sevillai narancsvirággal és citrusos citrom. A csomagolás, a vizuális elemek, a belső összetevők pedig mind a legfrissebb trendekhez igazodnak. A régi Bambi lehet, hogy fércmunka volt, de az új biztosan prémium minőség lesz.
Ezt ki kell próbálnunk!