2020. 09. 23., szerda, 15:50

"Volt olyan, aki elment negyed óra után mert nem kapott semmit" - Még csikorognak a Burger King fogaskerekei

Szeptember 17-én a 44. magyarországi Burger King is megnyitott Kaposváron. Sokat foglalkoztunk velük a pletykáktól a megvalósulásig, azonban nem teszteltük őket, gondoltuk majd Ti beszámoltok az első benyomásokról. Így is lett, több olvasói levelet kaptunk az utóbbi hétben, melyek nem csak pozitívumokról számolnak be.  

Csilláék hétfőn először jártak náluk, az applikációs rendelést választották a sorbanállás elkerülése végett:

 
"Kiválasztottuk amit szerettünk volna, majd a teraszon vártuk volna a rendelés elkészültét, ez azonban nem jött össze, mivel csak ajtón belül van Bluetooth, így csak az épületen belül fogadják az online rendeléseket. A rendelések elkészültéről az épületen belül elhelyezett kijelzőkön adnak tájékoztatást, így a teraszon várakozás ebben az esetben sem megoldható.  Bár alig voltak az étteremben és a teraszon, a rendelést közel 20 perc alatt állították össze. A burgerekkel, krumplival nem volt probléma, a cola azonban csak nyomokban tartalmazott colát, ez a színén is látszik:
 
A kocsik a terasz körül körben várakoznak és pöfögnek, ezért masszív szmogban üldögél az ember a teraszon. Nem is értem a kivitelezést. A 30-40 perc alatt amíg ott voltunk folyamatosan haladt a kocsisor, a drive-ban lényegesen gyorsabban szolgáltak ki, mint bent. Ennek meg is lett az eredménye, volt olyan aki elment negyed óra után mert nem kapott kaját.

Pozitívum, hogy az asztalokat igyekeztek folyamatosan törölni és fertőtleníteni, a padok viszont nagyon kényelmetlenek."
 
Anna hétfő reggel járt másodmagával a Burger Kingben: 
Szerencsére a hely nem volt tele, ennek ellenére a kiszolgálás még egy picit tesze-tosza volt, ám ez betudható az új munkahelynek. A kiszolgálólány igazán kedves és segítőkész volt, így panasz nem lehet rá, az ételt hamar megkaptuk, a szendvicseink pedig olyanok voltak, mintha bármelyik másik hazai Burgerben kértük volna őket.
 
Anikó második, kedd esti látogatásáról számolt be:

 

"Fél 8 körül értünk oda, tele volt a hely vendégekkel, ami kicsit kellemetlen volt, mivel mindenki úgy állt ott mint egy rendezetlen tornasorban. Rendeltünk, megkaptuk a sorszámot és kiültünk a teraszra, mert a nyitási napon azt mondta egy ottani marketinges, hogy telón rendeljük meg bent, és nyugodtan üljünk ki mert majd a benti tv-n látjuk a sorszámot. Ez már az első napon se jött össze, így rendeltünk személyesen, és kintről figyeltük a kijelzőt. Egy bő fél óra után lecserélődtek körülöttünk az emberek, már egy rakás autó sorra került - addig is szívtuk a kipufogógázt -, ekkor meguntam a várakozást és bementem megkérdezni, hogy működik-e egyáltalán a sorszámozó rendszer, amire igennel válaszoltak. Ezzel csak az volt a baj hogy 35 percen keresztül egyetlenegy szám sem került át a kész kategóriába, csak a "készül"-nél szobrozott.

 

Majd közölte velem, hogy ő kiabálta a rendelésem számát, és nem jöttem érte a 3. alkalom után sem. Mire én felháborodtam és mondtam neki hogy hiába kiabál, én ott kint ültem és vártam.
Erre már nem reagált miré én mondtam neki, hogy mindenképpen szeretnék minimum mind a két menühöz egy-egy friss burgonyát. A pohár ráadásul lemaradt, azért vissza kellett mennem, valamint a gluténmentes hamburger zsemléje szétmállott, és mint gluténérzékeny, tudom hogy csak az mállik szét, ami nem megfelelően van tárolva...
 
 
Mit gondoltok, csak a kezdeti rutintalanságnak tudhatók be a problémák? Ti milyen tapasztalatokkal távoztatok?
Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: