2020. 07. 09., Csütörtök, 11:00

Retro balcsis fotók, bisztro konyha, és privát strand - Benéztünk a világosi Dalma Panzióba!

Tombol a nyár, rengeteg időt töltünk mi is kedvenc tavunk, a Balaton partján, ilyenkor pedig szeretünk új helyeket felfedezni. Egy ilyen túra alatt sikerült rátalálnunk legutóbb a déli part egyik új gyöngyszemére a Dalma Panzióra.

Facebookon leltünk rá a Dalma Panzióra ami Somogy megye illetve a déli part keleti csücskében helyezkedik el. Első körben a konyhájuk által kínált fogásokra, illetve privát strandjukra kaptuk fel a fejünket, ám miután megtudtuk, hogy a szálló teljes körű felújításon esett át az elmúlt időszakban, gondoltuk, megmutatjuk teljes egészében a helyet, amibe beleszerettünk.

Siófoktól alig pár perces kocsiútra esik mindössze a balatonvilágosi egység, amely közvetlenül a parton várja vendégeit az egyik legszebb kilátással a magyar tengerre. Az épülethez tartozik egy privát stég, egy fedett terasz, és parkoló is. A Dalma Panzió a felújítási munkálatok után 25 db kétágyas szobával rendelkezik, amik pótágyazhatóak, így elég nagy a befogadóképességük.

A helységeket modern bútorokkal töltötték fel, elrendezésükön és stílusokon érződik a szakmában jártas lakberendező keze nyoma, aki által letisztult összhatást kaptak a szobák. A retro hatás nyomai is feltűnnek, a legtöbb szobában az egyik falra egy-egy megnyerő balatoni fotó került ki, ami a múlt évszázadban készült, ami mellett pedig nem tudtunk szó nélkül elmenni, hogy a tetőtéri, Balatonra néző ablakok aprócska erkéllyé alakíthatók át, amilyet még csak külföldön láttunk.

Miután végigjártuk a létesítményt a közösségi terek felé vettük az irányt, hogy bele-bele kóstoljunk a Dalma Panzió által kínált fogásokba is. A nyitásra létrehozott étlapjuk a bisztrokonyha jellegre hajaz, találunk rajta hamburgert, melynek különlegessége, hogy a cheddar sajt magába a marhahúspogácsába kerül, de számos előétel, saláta és desszert is van a listán.

A házban 60 fős étterem áll a szálló és az á la carte vendégek fogadására, emellett pedig ebédünket vagy vacsoránkat elfogyaszthatjuk a gyönyörű panorámával rendelkező fedett teraszon is. Az egység tökéletes lehet céges vagy családi rendezvényekre is, emellett pedig álomszerű helyszínként szolgálhat esküdni vágyóknak, hiszen akár a privát stégükön, a naplementében mondhatjátok ki a boldogító igent

Számunkra biztosan nem az utolsó alkalom volt, hogy meglátogattuk a balatonvilágosi Dalma Panziót, ha tehetitek vegyétek magatoknak ti is szemügyre!