Igencsak egyedi módját választotta a járványügyi helyzet miatt az idei toborzásnak az amerikai hadsereg.
A toborzók idén nyáron nem nagyon tehetik be a lábukat a középiskolákba vagy egyetemekre, ezáltal pedig nem tudnak nagyobb tömeget megszólítani a koronavírus-járvány miatti intézkedések okán, pedig szeptemberig 70 ezer újoncra számítottak a seregben.
A pótlás pedig igen nagy kihívás, így a sereg, a haditengerészet és a légierő is összeállította saját e-sport csapatait, hogy a Call of Duty című, népszerű játékon belül népszerűsítsék az amerikai hadsereget. A toborzócsapatban mindenféle specializációjú katona szolgál, ám nem mindegyikük rendelkezik toborzói háttérrel, amit nem is bánnak, hiszen a cél nem a rábeszélés, csak a népszerűsítés.
A játékosok természetes beszélgetés útján terelik rá a szót a seregre, majd beszélnek kicsit saját tapasztalataikról és, hogy a seregben hasonló érdeklődésű emberekkel ismerkedhetnek meg a játékosok. A gamerek világa sokrétű, többféle embert tudnak így megszólaltatni és talán könnyebben is találnak megfelelő embereket különféle specializációkra, mint technikus, pilóta vagy szerelő.
Mit néznétek, ha az ellen irtása közben hirtelen jönne egy link a magyar honvédség weboldalára?