2020. 05. 21., csütörtök, 09:58
Elindult a Facebook Shops, eztán közvetlenül a közösségi médián tudják értékesíteni termékeiket az üzletek
A Facebook folytatja e-kereskedelmi terjeszkedését, a már ismert és népszerű "Marketplace" mellé érkezik a "Shops" szolgáltatás, mellyel a vállalkozások közvetlenül a Facebook és az Instagram felületén keresztül tudják értékesíteni termékeiket.
A Facebookos üzlet létrehozása a vállalkozás méretétől függetlenül ingyenes, és egyáltalán nem bonyolult: a vállalkozásoknak meg kell adniuk, milyen típusú termékeket szeretnének árusítani, be kell állítaniuk a színeket, fel kell tölteniük egy borítóképet, és már ki is tudják szolgálni az internetes vásárlókat.
A közösségi oldal ezen a téren új eszközöket is adna a shopokat üzemeltető vállalkozások kezébe, így például a későbbiekben el lehet majd helyezni az élő videókban olyan tageket, melyekre kattintva az érdeklődő azonnal a termékoldalra kerül és megvásárolhatja az adott portékát.
A Facebook Shops bevezetése kedden kezdődött, a szolgáltatás széles körben a következő hónapokban lesz elérhető.
-
Keresed a számodra megfelelő körmöst? - Itt egy kaposvári lány, aki második generációsként viszi tovább a szakmát
-
Teljes lezárások jöhetnek húsvétig
-
Emelkednek a számok, újabb szigorítások jöhetnek
-
De most tényleg, miért? Így nézett ki csütörtök este az egyik kaposvári LIDL
-
Baltával verte rommá exe új barátnőjének autóját Ildikó
-
Előbb a rendőrnek hajtott, majd a szalagkorlátot átugorva felhúzta a nyúlcipőt - VIDEÓ
-
Rémült szarvasvonulást rögzítettek Marcalinál - VIDEÓ
-
Jobb lett volna? Így is véget érhetett volna a Titanic - VIDEÓ
-
Járvány ide vagy oda, a kaszinók továbbra is dübörögnek - VIDEÓ
-
Mire nem jó egy kisebb autó - A járdára hajtva előzte meg a kukásautót a Kontrássyban - VIDEÓ
Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: