2020. 03. 24., kedd, 10:25
Ennél zseniálisabb reklámot nem mostanában láttál!
Az otthon ülős sörözés élményét reklámozza a lehető legminimalistább módon Luke O' Reilly ír grafikus munkája. A kanapé a sörhab, a Stay Home a pohár alja, a Guiness felirat pedig természetesen a sör. Olyan tökéletes érzékkel rakta össze ezeket, hogy a sziluettek hiánya ellenére szinte látjuk a poharat. Az "egyperces brief" alapján született munkát egyébként nem megrendelésre készítette, de abban biztosak vagyunk, hogy bármelyik nagy sörmárka összetenné érte a két kezét...
Taps!
TOP
-
Idén is csodájára járhatunk a több ezer tojással díszített somogyi tojásfának és óriásnyúlnak!
-
Egyedül utazott egy 10 és egy 14 éves kisgyermek, miután édesapjuk elfelejtett időben visszaszállni a vonatra
-
Halálos baleset a 67-esen, teljes útzár
-
Elbontják a betonpályát a 48-as Ifjúság útja mellett
-
Homokozószett, kismotor, plüssjáték - Kaposvári anyukák csempésznek játékokat helyi játszóterekre
VID
Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: