Fogadjunk, hogy a mindennapi számlák és biztosítások befizetése mellett nektek sem az az első gondolatotok, hogy 30-40 év múlva miből lesz nyugdíjatok. Ám előfordulhat, hogy ahogy átlépjük a nyugdíjkorhatárt eltűnik a bevételünk legalább fele, melynek elkerülésén segíthet az a kaposvári csapat, akiknek nevéhez köthető a Hello Darwin.
Az Y generációnak a nyugdíjjal és annak értékével való törődés távolról sem tartozik a magas priorítású tényezők közé, ami a jelenlegi időszakban ugyan még nem jelent problémát, ám egy bizonyos idő múlva könnyen azzal szembesülhetünk, hogy jelenlegi bevételünk fele érkezik csak meg a bankszámlánkra.
Annak érdekében, hogy ezt tudatosítsuk magunkban, és foglalkozzunk a leendő problémával, új szemlélet kialakítására van szükség. Ezen dolgozik az a kaposvári csapat, akiknek a szektorban több évtizedes tapasztalatuk van. Így született meg Darwin karaktere, aki egy különlegességnek számít a nyugdíjak terén, hiszen a virtuális világba született, amire egy weboldalt, illetve közösségi felületet építettek.
De miért volt szükség egy másfajta kommunikációra? Mert mára már hiába rak ki valaki egy óriásplakátot, hogy nem lesz nyugdíj, semmi sem fog történni. Rövid impulzív kommunikációval kell elérni ezt a korosztályt, hogy amikor elé kerül akár két perc alatt is tájékozódhasson a témában.
Darwin egy szerethető karakter, egy klassz figura, és tényleg elég egyedi a szektorban, ám a története is érdekes. A kaposvári csapat nem a termékre akarta felépíteni a kommunikációját. Darwin egy karakter, mondjuk ki: mi vagyunk, a mi korosztályunk.
- Gondolatainkat gyors, és egyszerű adatokkal alátámasztva próbálunk a virtuális világba beköltözni, és ott azt szeretnénk, hogy idővel beszéljenek rólunk a 20-as és a 40-es korosztály tagjai is. Akár téma lehessünk egy kötetlen beszélgetés során egy sör mellett. Darwin mögött a cég és a háttér erős, szabályozott és hosszú évek óta működik, hatósági felügyelet alatt. Cégünk pedig a piacon található pénzintézetekkel évtizedes szakmai kapcsolatban áll. De mégis szerettünk volna valami újat mutatni, így született meg ez a brand - mesélte az alkotója.
A hellodarwin.hu kreatív kinézete megfelel a mai modern kori elvárásoknak, emellett a legjobb, hogy átlátható bárki számára aki információhoz szeretne jutni a témával kapcsolatban. A csapatot megkereshetjük akár a Facebook oldalukon is, ha nem szeretnénk emailekkel sem bajlódni.
Mi ledöbbentünk, hogy mennyi nyugdíjat hoz majd a postás a jelenlegi bérünk alapján, így gyorsan számoltunk egyet, hogy havonta mennyi az az összeg, ami belefér, illetve mennyit kellene befizetnünk ahhoz, hogy később ne kelljen aggódnunk a számlák miatt. Ezt megtehetitek ti is, hiszen a közösségi médiában, illetve a weboldalon pillanatok alatt elérhetitek őket, ők pedig az egész országban rendelkezésetekre állnak egy tanácsadásra.
Kövessétek példánkat, és már most kezdjetek el gondolkodni, hogy miből finanszírozzátok a Porschet, amivel nyugdíjasként fogtok járni!