Óriási a zúgolódás az egyik legnagyobb magyarországi webshop Facebook oldalán, amiért a novemberi megrendeléseket mindmáig nem tudták teljesíteni.
Egyik olvasónktól kaptuk a levelet, hogy közel 2 hónapnyi üzenetváltást követően tudták elérni, hogy a Black Friday alkalmával az eMAG-ról rendelt termékeiket végül megkaphassák. Az eset azonban nem egyedülálló, a bolt Facebook oldalát böngészve több tucatnyi hasonló történetet olvasni a kommentek között.
Az alapprobléma onnan ered, hogy az eMAG az elmúlt években brutális mennyiségű megrendelést fogad a november végi Black Friday akciójuk során. Nem volt ez másképp tavaly sem, viszont nagyon úgy tűnik, hogy most homok került valahol a gépezetbe, hiszen rengeteg megrendelést máig nem tudtak teljesíteni. Ezzel még talán nem is lenne olyan nagy probléma, ha a kommunikációs részleggel is mindent patent lenne, viszont ezen téren is érzékelhetők hiányosságok.
A Facebook kommentek között lavírozva, a vásárlók legnagyobb problémája, hogy nem kapnak visszajelzést a megrendelt termékek hogylétéről. A hívásokra a cég nem reagál, e-mailekre nem válaszol, nemrégiben kezdte csak el Facebookos kommentekben kérni vásárlóit, hogy üzenetben vegyék fel velük a kapcsolatot, így mérsékelve kicsit a hangulatot, több-kevesebb sikerrel. Remélhetőleg a következő hetekben sikerül majd minden megrendelést maradéktalanul teljesíteniük, viszont a vásárlókban valószínűleg nyoma marad majd a buktának.
Jár még hasonló cipőben valamelyik ismerősötök?