Egy Japán tervező egészen új dimenzóba helyezte a világhírű márkajelzéseket, mindennapi használati tárgyakká alakítva őket. A művelethez 3D nyomtatóval helyezte térbe a logokat, így lett a Honda jelből sörnyitó, ékszerállvány a Yahoo logoból. Nézzétek meg milyen kreatív lehet valaki, ha kilép abból a bizonyos kockából!
2018. 08. 05., Vasárnap, 08:54
Mi mindenre jók a logok? Honda jelből sörbontó, Nike pipából papírvágó
Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon:
Mozdulj ki!
-
December 16Szűcs Gabi - Let’s Christmas
Top
-
„A fiam halt meg, mégis őt hibáztatták” – az apa szerint igazságtalan ítéletet született a Bőszénfánál történt baleset után
-
Kiderült milyen üzlet lesz a Hervis boltok helyén
-
Öt autót tört össze egy bekábítószerezett ámokfutó Kaposváron
-
Változik a parkolási rend a belvárosi Lidl-nél – decembertől fizetőssé vált a parkoló
-
Ha ennél a Shell-kútnál tankoltál, ne indítsd újra az autót! Víz kerülhetett a benzintankokba, sorra robbannak le az autók
Vid
-
A szökőkútban kötött ki egy autós a Burger Kingnél
-
34 lakásos társasház épül a Kinizsi lakótelepen
-
Két autó is részese volt kedd este a kaposvári "szökőkutas" balesetnek
-
Kristály-díler hálózatot számoltak fel a somogyi rendőrök- VIDEÓ
-
Egy imádnivaló farkasról szól az idei év legjobb karácsonyi reklámja