Hosszú-hosszú fejlesztés után a Coca-Cola végre piacra dobta a teljesen átlátszó, nulla kalóriatartalmú italát, és most mindenki ezt akarja.
A nagy hype ellenére nem tudni, hogy a feketeöves cola fogyasztók miként reagálnak majd, hiszen a kristálytiszta szín elérése érdekében kivették belőle az egyik legjellegzetesebb összetevőt, a karamellt.
Állítólag több mint 50 fajta receptet próbáltak végig, mire megszületett a végeredmény, annyit árultak még el, hogy citromlé hozzáadásával sikerült kiegyensúlyozni az édes és savanyú ízeket.
Egyelőre - ahogy mindig, mindig, mindig - csak Japánban kapni az újdonságot 280-és 500 ml-es kiszerelésben, Európában még ráérünk keresni a cola automatákban.
Utolsó fejlesztésükről, a Coca-Cola Frozen-ről másfél hónapja írtunk, ő talán ideér nyárra.
Innátok?