Hivatalosan május 22-én indul útjára a YouTube Music, amely a Spotify és az Apple Music versenytársaként lett beharangozva.
A legnépszerűbb videómegosztó portál is beszáll a zenestreamelés dübörgő piacába, és a jövő héten már indítja is sajátját, YouTube Music néven. A szolgáltatás hasonló lesz a Spotifyéhoz (miért is ne, ezt használják a legtöbben a világon), hiszen lesz egy reklámokkal telepakolt ingyenes verzió, és egy hirdetésmentes Prémium szolgáltatás, melynek 9,99 dolcsi lesz a havi díja.
A szolgáltatást első körben az Egyesült Államokban, Ausztráliában, Új-Zélandon, Mexikóban és Dél-Koreában dobják be, majd ezt követi 14 másik ország, melyek között Magyarország még nem szerepel, ami nem azt jelenti, hogy nálunk nem is lesz elérhető majd a YouTube Music, csak valószínűbb, hogy később kapunk majd hozzáférést.
Nagy előnye lesz a szolgáltatásnak, hogy a Google jóval többet tud rólunk már most, mint a Spotify vagy az Apple valaha is fog. Az alkalmazás mélységesen személyes élményként lett beharangozva, hiszen a Google asszisztensével karöltve fog működni, így folyamatosan zeneszámokat és videókat is dob majd fel számunkra ajánló formájában, amelyek napszaknak, helynek, szokásoknak megfelelően változnak sőt, lesz annyira okos, hogy egyes tevékenységekhez is tudja majd válogatni a zenéket, legyen az épp munka, tanulás vagy edzés.
Első blikkre nem hangzik rosszul, főleg úgy, hogy ha 11,99 dollárt csengetünk ki érte akkor a YouTubeon is megkapjuk a Prémium szolgáltatást, amely lehetővé teszi a reklámmentességet és még sok más jóságot.
Ti mit használtok?