2018. 04. 03., kedd, 20:03
#budinülök – Hollywoodi világsztár a magyar márka arca
Először mi is azt hittük, ez csak egy áprilisi tréfa lehet, de be kellett látnunk, hogy a Hell Energiaital óriásit húzott azzal, hogy leszerződtetett egy hollywoodi sztárt a márka arcának, ráadásul nem is akármilyet.
A Hell lett az első hazai márka, amely egy nemzetközileg elismert színésszel tudja eladni termékét. A nemzetközileg is ismert energiaital gyártó legújabb reklámkampányához Bruce Willis filmsztárt igazolta le, és vele próbálja meg feltornázni népszerűségét a nemzetközi piacon.
A Hell mára már 50 országban jelen van, és a 100 százalékban magyar tulajdonú energiaitalgyártó cég, napi 4,5 millió doboz üdítőitalt gyárt le szikszói üzemében. Ezek azért nem kis számok, mégis meglepődtünk azon, mikor bejelentették, Bruce Willis fogja megtestesíteni termékük által hirdetett jelszavakat, a dinamizmust, az erőt és a minőséget.
Mi csak ámulunk és bámulunk…
-
A legolcsóbb otthoni nápolyi pizzakemencét teszteltük - VIDEÓ
-
Melege volt, meztelenül fürdőzött egy férfi a szökőkútban - VIDEÓ
-
Velős piritós a Desedán, rózsaszín utca Kaposváron - Nálunk járt Magyarósi Csaba - VIDEÓ
-
A kaposvári aluljáróban lopta el az idős néni táskáját - VIDEÓ
-
Lángokban állt egy szemetes hétvégén a Kinizsiben - VIDEÓ
Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: