Az, hogy egy nemzetközileg mindenhol ismert logóhoz ne nyúljanak évekig, manapság már szinte ritkaságszámba megy, mégis a Youtube kibírta 12 éven át, hogy ne nyúljon a jól megszokott kis feliratához, egészen mostanáig. Ugyan a változás nekünk először fel se tűnt, de a Google egy egyszerű kis grafikával szemléltette a változást:
Valóban a piros háttér előre vándorolt és kapott egy Play szimbólumot, ráadásul a szinen és változtattak, így egy árnyalattal élénkebb lett az a bizonyos piros.
A többi változással már szinte mindenki találkozott, mert a május óta tesztidőszak alatt álló videó megosztó fokozatosan húzta be az új funkciókat, ám azok most mind hivatalosan is elérhetővé váltak mindenki számára, mind asztali mind pedig a mobil platformon.
Ilyen funkciók például a Dark Mode, amelyről korábban már beszámoltunk, az egész keretrendszer egyszerűbb és átláthatóbb lett, könnyebben tudunk mobilunkon belepörgetni a videókba, ráadásul hamarosan már suhintással is válthatunk a videók között.
Na, leesett az állatok az újdonságoktól?