De új szelek fújnak, és az egészéges életmód lett a menő, ami együtt jár sok fura üdítő megjelenésével.
Manapság az olyan cégek, mint a Coca-Cola és a Pepsi megtesznek mindent, hogy fontosak maradjanak a piaci versenyben, így eltávolodnak a klasszikus, cukros, édes finomságoktól.
Az elmúlt néhány évben láttunk egészen extra termékeket, mint a Pepsi Clear, vagy a zöldteás Coca-Cola. Valószínűleg mindannyian egyformán hülye képet vágtunk ezek megjelenésekor. Zöldteás kóla, OMG!
Biztos olvastatok róla, hogy új taggal bővül majd a Coca család, piacra dobják a Coca-Cola Plus-t, ennek apropóján összeszedtünk nektek pár korábbi furcsaságot, de előbb még néhány szó az újszülöttről.
Coca-Cola Plus
A diétás és a zéró változat után tervezik a Coca-Cola Plus verzióját, ami a 40 fölöttieket célozza meg: azokat, akik szeretik a kóla ízét, de az egészségükre is figyelnek. A Plus hozzáadott rostokat tartalmaz majd, cukrot és kalóriát nem, és állítólag a gyártó legegészségesebb itala lesz. Az értékesítése idén márciusban, Japánban kezdődik, arról egyelőre nincs információ, hogy Európába mikor érkezik. Kíváncsian várjuk!
Green Tea Coca-Cola
Kizárólag a japán piacon jelent meg 2009-ben és vegyes fogadtatásban részesült. Egyeseknek nagyon ízlett, míg mások a szennyvíz ízéhez hasonlították. Talán jobb is, hogy ebből mi kimaradtunk itthon...
Coca-Cola Blāk
Valami fejes a Coca-Colánál biztos látta a tévében, mikor egy sorozatban sört mixeltek össze kávéval. Na, ez a cucc pontosan ez, csak kólával.
A termék két évig volt kapható és egész jól fogadta a közönség. Először Franciaországban jelent meg 2006-ban. A hagyományos kóla alacsonyabb kalóriatartalmú helyettesítőjeként harangozták be, és a kezdeti sikereket követően megjelent az Egyesült Államok, Kanada, Csehország, Litvánia, Lengyelország és Szlovénia piacán is.
Coca-Cola Life
Újabb kísérlet a Coke részéről, hogy visszahódítsanak valamennyit az egészségtudatos piacból. A Coca-Cola Life a hagyományos kóla alacsony kalóriatartalmú változata, steviával édesítve. Hogy a természetesség nevében teljes legyen a megújulás, a piros palack zöldre váltott, rajta a Life felirattal.
Crystal Pepsi/Pepsi Clear
A Pepsi legemlékezetesebb próbálkozása mindenképpen a Crystal Pepsi volt. 1992-ben került piacra az "átlátszó kóla", ami az átlátszóság és a tisztaság közötti egyenlőségre épülő trendeket kívánta meglovagolni. A koffeinmentes ital jelentette volna a többi kóla "tiszta alternatíváját", de csak 1993-ig bírta, aztán kivonták a forgalomból. A termék iránti szeretet az emberekből viszont nem veszett ki, sokan követelték vissza ezt a fura italt. A cég most újra piacra fogja dobni, juhhé! Kóstolnánk!
Pepsi Blue
A Pepsi Blue 2002-ben jelent meg, de 2004-re már eltűnt a polcokról, főleg mert az ital színezéke az ellentmondásos, egészségre káros Blue 1 volt. Elég bizarr, valljuk be.
Pepsi Cappuccino
Egy álomíz, amit bárcsak megkóstolhattunk volna. A PepsiCo. 2006 körül dobta piacra igen limitált kiadásban, és végül csak Oroszországban, Romániában és környékükön bukkant fel. Kár.
Pepsi Ice Cucumber
Pepsi jeges uborka. Igen, jól olvastátok! 2007 nyarán jelent meg limitált példányszámban, undorító zöld színben. Az ötlet biztos az volt, hogy az emberek azt higgyék, ez majd lehűti őket a forró kánikulában, de helyette csak néztek értetlenül. Komolyan, kinek jutott eszébe ez az hülyeség?
Önfagyasztó Coca-Cola
Lényegében hagyományos Coca-Cola, amit automatában tárolnak, épp fagypont alatt. Semmi extra, csak egy kis alap termodinamika.
Melyiket szűrnétek?