Egészen eddig, hiszen a tanulmány írója, Mark Moore otthagyta a NASA-t és meg sem állt az UBER-ig, amely rögtön meg is tette repülésfejlesztési igazgatónak, ahol a saját ötleteit az Elevante néven ismertté vált közlekedési projekttel keresztezve létrehozhatja a rövidtávú közlekedést forradalmasító eszközöket, a függölegesen fel- és leszálló repülő autókat.
Moore munkásságába a cég nem kevesebb, mint 11 milliárd dollárt tett, így a mini helikopterek utcára kerülésének innéttől nem az a kérdése hogy miként, hanem hogy mikor. Az előzetes hírek szerint a megvalósítás útjában technológiai jellegű problémák már nem állnak, inkább a légitársaságokkal és közlekedési szervekkel való egyeztetések nehezítik a feladatot, hogy a mindennapi biztonságos használat szabályait kidolgozhassák.
Tudván, hogy itthon betiltották az UBER-t, nem túl jó esélyekkel pályázunk a mini repcsikre, viszont ha hamarosan ellepik ezek a gépek az utcákat, az forradalmasítani fogja a rövidtávú közlekedést, így előbb-utóbb ide is elérnek majd...