2017. 02. 06., Hétfő, 09:49

Sztárcunami, humor és akció - Mutatjuk a legjobb Super Bowl reklámokat

Bár kétség kívül a Super Bowl-ok történetének egyik legjobb döntőjét láthattuk hétfő hajnalban, a félidei show és a töménytelen mennyiségű ötletes reklám miatt is érdemes volt végignézni a meccset. Idén is beleadtak mindent a reklámkészítők, ami nem is csoda, tekintve, hogy az egész világ figyeli az eseményeket. Persze csúnyán meg is kérték a megjelenések árát, idén 30 másodperc 5 millió dolcsiba fájt. Szerintünk ezek a legjobban sikerült alkotások:

Wix

Nem mehetünk el az ingyenes honlapépítő társaság, a Wix látványos reklámja mellett szó nélkül. A cég nem bízta a véletrenre, napjaink két legnépszerűbb színészét, Jason Statham-et és Gal Gadotot kérték fel, hogy verjenek rommá egy éttermet.

Budweiser

A népszerű sörmárka minden évben kitesz magáért, viszont idén a cukiság faktorból visszavéve, inkább egy sokkal fontosabb dologra hívták fel a figyelmet, nagyszerűen tálalva!

T-Mobile

A pink szolgáltató Justin Biebert kérte fel, hogy bemutasson néhány gólörömöt. Laza, egyszerű, vagány egypercest hoztak össze.

Google

A keresőóriás legújabb szolgáltatását, a Google Home-ot mutatta be hétköznapi körülmények között. Az otthoni digitális asszisztens valóban megkönnyíti az életet, viszont a reklám Amerikában önkéntelenül működésbe hozott néhány eszközt a nézőknél, amiből kisebb bonyodalmak adódtak.

Tide

A Tide szerint ha leeszed magad, egyből mindenki az orrod alá dörgöli, hogy koszos az inged. Lehetőleg a legrövidebb úton kell megtalálnod a legtávolabbi mosógépet, hogy kitisztíthasd a ruhád, például így:

WeatherTech

A cég alkalmazottai nem engedik, hogy összekend a kocsidat, hiszen ha épp kicsúszik a kezedből a kávéd, ők a másodperc tört része alatt megakadályozzák szőnyegükkel a súlyos következményeket.

Mobil Strike

Terminátorunk újabb háborúban villogtatja képességeit, és az új telefonos játékkal, a Mobil Strikeal látja el hihetetlen érzékkel ellenfelei baját. Szép volt Swarczi!

Audi

A német autógyártó rendkívül jól sikerült reklámmal, elegánsan közvetített egy egyszerű üzenetet: egyenlő munkáért, egyenlő bér.

McDonalds

Nem tudni, hogy ezt a reklámot látva hányan kívántak meg egy jó Big Mac-et, csak azt, hogy most mi megyünk és betolunk egyet.

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: