Kapunk 20 másodpercet!
Első hallásra természetesen senkinek sem tetszik az újítás, hiszen már a Youtubeon is zavaró, hogy állandóan bugyuta reklámokkal kezdődnek a videók, erre most mindezt átültetik a Facebookba is. A tervek szerint a reklámok a közösségi oldalon nem a videók elején, hanem 20 másodperc után fognak megjelenni. Eddig erre csak a nagyobb tartalomgyártóknak volt lehetősége, akik videóikban és élő bejelentkezéseikben is reklámozhattak már, most azonban a nagyközönség irányába is megnyitják a szolgáltatást.
Ebben nincs semmi jó!
Pedig van benne valami pozitívum is, mivel a Facebook megadta a lehetőséget arra, hogy az új szolgáltatással pénzt is kereshessünk. Zuckergergék nem voltak szűkmarkúak, a hirdetésekből származó bevétel több mint a fele, 55% megy a tartalomgyártóknak. A közösségi oldalak sztárjainak most fel van adva a lecke, olyan videós anyagokat kell készíteniük, amelyek kellőképp felkeltik az érdeklődést, és legalább 20 másodpercig lekötik a figyelmünket. Ha ez megvan, akkor érkezik a hirdetés, és onnantól pörögnek az ezresek...
Örülünk, Vincent?