Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy a rap ikon is előszeretettel teker egy-egy blantot, ha úgy tartja kedve, sőt szívesen hangoztatja is a médiában, hogy ő bizony nem veti meg a zöldet. Tehát nem volt kérdés, merre is terjeszkedjen a zenei piacról már jól ismert "kutyus", a foglalkozás körét most a Leafs by Snoop-pal bővítette ki. A saját nevével ellátott fűtermesztésének fő célja, hogy megváltoztassa az emberek általános véleményét a kannabiszról, ennek érdekében a csomagolás, de a termékek is különleges dizájnt kaptak.
Friss és üde dizájn
Snoop a koncepcióját a legendás dizájner céghez, a Pilgrimhez vitte és Emily Oberman segítette őt a szakértelmével. A füves életmódra utaló sztereotípiák (rasztaság, törvényenkívüliség, züllött életmód) a kukában végezték és előálltak a kivitelezéssel, ami a napsütéses és meleg Californiára emlékeztet minket, mint pl.: pálma fák, halak és éppen repülő madarak. A pasztel csomagolás ám nem csak csini, de funkcionális is, hiszen a tetején egy gyermek-biztos sapkát találunk, ami jogilag teljesen megfelel a terjesztésre vonatkozó előírásoknak.
Szerencsére a marihuánával kapcsolatban Snoop nem a sötétben tapogatózott, hiszen ő egy műértő a témában. És a "Leafs"-el egy olyan márkát sikerült összehoznia, ami valóban őt jellemzi és olyan darabokból áll, amit valóban szeret.
-mondta Oberman.
Mi szem-szájnak ingere...
A termékek közül válogathatunk is, hiszen lehetőségünk van enni, szívni és elnyalni is a marihuánát. Maga Snoop válogatta össze 8 törzsből az étcsokiba, különböző koncentrátumokba, cukorkákba és az elszippantani való gumókhoz is a kannabiszt. Mivel alapvetően orvosi marihuánáról beszélünk, a CBD tartalma magasabb a THC-nál, így a beteg emberkék nem tépnek annyira be tőle.
Pacsi Snoopnak, hiszen baromi jól néz ki a csomagolás és arról inkább nem ejtünk szót, hogy kipróbálnánk-e a különleges marihuánát.
PEACE