2015. 08. 03., hétfő, 19:28
A McDonald's kánikulai kampánya: A járókelők alig várják, hogy felkússzon a higanyszál
Ahogy mi is alig bírjuk a hőséget, nincs ez másképp Európa többi országában sem. A holland McDonald's a TBWA/Neboko ötlete nyomán a JCDecaux hirdetőfelületén egy egyedi megoldással érte el, hogy a járókelők várják, hogy még tovább melegedjen az idő.
A különlegesen átalakított hirdetőpanelt egy hőmérővel kötötték össze úgy, hogy amikor a hőmérő higanyszála eléri a 38,6 Celsius fokot (101 Fahrenheit), akkor a tároló kinyíljon és 100 McFlurry pohár váljon elérhetővé a szerencsések számára, melyet a legközelebbi McDonald’s-ban valódi McFlurry-re cserélhetnek.
TOP
-
Idén is csodájára járhatunk a több ezer tojással díszített somogyi tojásfának és óriásnyúlnak!
-
Egyedül utazott egy 10 és egy 14 éves kisgyermek, miután édesapjuk elfelejtett időben visszaszállni a vonatra
-
Halálos baleset a 67-esen, teljes útzár
-
Elbontják a betonpályát a 48-as Ifjúság útja mellett
-
Homokozószett, kismotor, plüssjáték - Kaposvári anyukák csempésznek játékokat helyi játszóterekre
VID
Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: