2024. 01. 19., Péntek, 12:36

Rövid időn belül szeretnénk találni bérlőket az ételudvarra - Itt a válasz a Plaza üzemeltetőjétől

Olvasták megjelent cikkünket a Kaposvár Plazaról, és erre szerettek volna reagálni.

A Kaposvár Plaza-ról szóló cikkünk megjelenése után megkeresett minket a tulajdonos – üzemeltető Indotek Group Marketing és Kommunikációs Osztálya, és kérték, hogy hadd reagáljanak a leírtakra, hogy árnyaltabb legyen a kép. Eredetileg azt szerettünk volna megtudni tőlük, hogy látnak e arra esélyt, hogy idén kerül e új bérlő a pláza ételudvarába, illetve, hogy szerintük miért nincs még gazdája egyetlen vendéglátásra alkalmas üzlethelyiségnek sem. Az erről szóló cikkünket itt olvashatjátok:

Miért nincs még mindig étterem vagy kávézó a Kaposvár Plazaban?

Miért nincs még mindig étterem vagy kávézó a Kaposvár Plazaban?

A turisták rendre rácsodálkoznak, mint borjú az új kapura: sehova nem lehet beülni a plázában, nem lehet semmit enni, vagy inni - avagy, ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel?

Változtatás nélkül közöljük a választ, íme:

Az Indotek Group a folyamatosan fejlődő, alakuló vásárlói elvárások egyre magasabb színvonalú kielégítését szem előtt tartva valósította a Kaposvár Plaza megújítását. A műszaki színvonal fejlesztésével és a trendeket, helyi adottságokat is figyelembe vevő esztétikai átalakításokkal igyekeztünk növelni a vásárlóerő-bevonzó képességet, valamint erősíteni a bérlői mixet is.

A megújítás során bezárásra került a korábbi, parkoló felé eső középső bejárat és a helyette az ételudvar és a mozi között került megnyitásra egy új annak érdeképben, hogy a korábbi „zsákutca” jellegű folyosó forgalma megnövekedjen. A teljes felújítás másfél éve fejeződött be, s mint azt az Ön szavai is igazolják, az üzletközpont, megjelenésének és az újonnan érkezett bérlőknek is köszönhetően nemcsak a vásárlás élményét kínálja a látogatók számára, hanem egyfajta találkozási pontként is szolgál fiataloknak és idősebbeknek egyaránt.

Az országban jelen lévő 23 plázánk működésének folyamatos elemzése és értékelése alapján azt tapasztaljuk, hogy a kisebb magyarországi városokban található bevásárlóközpontok ételudvaraiban a nagy nemzetközi láncok nem jelennek meg, inkább önálló épületekben alakítanak ki éttermeket, ahol helyben nagyobb számú vendég kiszolgálására van lehetőség, továbbá a kiszállítás érdekében a futárok, valamint a „drive” révén az autós vásárlók igényei is kielégíthetők.

Ennek ellenére bíztunk abban, hogy a felújítás befejezése után, az új nagy nemzetközi brandek (mágnesbérlők) érkezése által várható forgalom emelkedés hatására rövid időn belül találunk bérlőket az ételudvarra, de ezen elképzelésünk eddig nem valósult meg. Továbbra is mindent megteszünk annak érdekében – hiszen ezért újítottuk meg a food court területét is - hogy megtaláljuk azokat a bérlőket, akik számára a Kaposvár Plaza profitabilis lehetőséget biztosíthat, s egyúttal megfelelnek vásárlóink/látogatóink elvárásainak” - áll a válaszban.

Cikkünk egyik nem titkolt célja az volt, hogy hátha felkeltjük azon potenciális bérlők figyelmét a Kaposvár Plaza-ban kínálkozó piaci résre, akik meglátják a lehetőséget abban, hogy vendéglátóhelyet létesítsenek a bevásárlóközpontban, mert igény, az volna rá.

Mi szurkolunk, hogy megvalósuljon!

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: