2022. 01. 19., Szerda, 16:54

4 elérhető márka, ami soha nem megy ki a divatból

via

Nagyobb volt a füstje, mint a lángja – így tekintünk vissza néhány trendre vagy márkára, amik amilyen gyorsan, nagy sikerrel jöttek, annyira lettek inkább cikik. A Fila kétszer is hamar sikerre tört: először az emlékezetes oldaltáskával, nem olyan régen pedig a Disruptor nevű cipővel. Azonban van egy-két olyan márka, amelyek sokkal megfizethetőbbek, mintha olyan designer márkákról beszélnénk, mint a Chanel, a Dior vagy a Versace, mégsem mennek ki a divatból, sőt.

Dr. Martens

A brit márka a jól ismert lábbelik mellett táskákat, különböző kiegészítőket és cipőápolókat is gyárt, mégis a bakancsaik a legikonikusabbak. Klaus Märtens, a márka megalkotója orvosként szolgált a második világháborúban, majd egy bokasérülés során jött rá, hogy nem elég kényelmesek a katonai bakancsok, ezért megalkotta a ma is ismert bőr bakancsot légpárnás talppal. Ezeknek mára már rengeteg verziója van és mindegyik hatalmas sikernek örvend a jellegzetes sárga varrásával. Mindenképpen befektetés, de megéri.

Nike

Érdekes módon az Adidas nem öregedett olyan jó hírnévvel, mint a Nike. Vajon lehet ennek bármi köze ahhoz, hogy a görög mitológia egyik alakjáról, a győzelem istennőjéről nevezték el? Sport, zene, filmek, mindenhol megtalálhatjuk a márkát. Legyen szó kabátról, pulcsiról, sportszerkóról vagy cipőről, még mindig nagyot megy. Bármennyire is telik az idő, akár új cipőkkel rukkolnak elő, akár a régi modelleket hozzák vissza a mai divatba, mindig telitalálat.

Levi’s

Ha a Z-generáció azt mondja vintage, akkor erre gondol. A Levi’s annyira jól idősödött, hogy sokkal menőbb és örömtelibb egy régi fazont turkálni, mint az újat megvásárolni, persze ez nem jelenti azt, hogy nem megy nekik az üzlet, sőt. Legyen szó akár a pólókról, akár a nadrágokról vagy a kabátokról, egyszerűen nem lehet vele mellé lőni.

Converse

Nem az amelyiken kívül van a logó! A Converse halhatatlanságát talán az is bizonyítja, hogy ennyi kamut másik cipőből még nem láttunk, mint ebből. Maga a márka 1908-ban lett alapítva, majd a második világháború idején cipőket, parkákat és egyebeket szállítottak a katonák részére, így elég hamar az emberek emlékezetébe égett. Azóta millió és egy fazon készült belőle, most például a platform és a szőrös verziók mennek.

Mit hagytunk ki?

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: