2018. 03. 07., szerda, 18:30

Mi a szösz? Alkoholos italt dob piacra a Coca-Cola!

Nem mintha nem lenne elég nagy a választék az alkoholos italok háza táján, de mostantól még egy új dolgot felcirkálhatunk a hétvégente kipróbálandó szeszek listájára.

Mindenki ismeri a Coca-Cola termékeit sőt, komoly ellenlábasokba is ütközni Cola-Fanta-Sprite fronton, amely triumvirátust most hajlamos megbontani a cég, hiszen egy teljesen váratlan új terméket dob be a kalapba a Chu-Hi-t!

 

 

Mi Chu?

Ha furcsa elsőre ez az elnevezés, ne magunkat okoljuk, hiszen a név a Japán piacon létezik jelenleg. Az alapból shochu nevezetű párlat krumpliból, árpából, rizsből, cukorból, desztillált vízből, szénsavból és ízesítőkből áll össze, és nekünk magyaroknak elég gyenge, 3-8 százalékos alkoholtartalommal bír. Ne vicceljünk már.

 

 

Miért gyárt alkoholt a Coca?

Elmondásuk szerint a kivétel erősíti a szabályt, szerintünk viszont ennek az állhat a hátterében, hogy már a fiatalok is leálltak az üdítőitalok fogyasztásával, háttérbe helyezték a cukrot, így nem fogy annyira a Cola, mint eddig. Igaz, hogy a cég rátért a vizek és teák erősebb reklámozására, viszont valahogy pótolni kell a veszteségeket, és mihez fordul az ember, ha problémája van? Az alkoholhoz.

 

 

Nem lesz világsiker

Ugyan sok pénzt nem tennénk rá, hogy ez a joghurt vagy vadbazsalikom ízesítésű Chu-Hi világsikert aratna, viszont ez kezdőlépés lehet a Coca-Colától az alkoholok irányába. Ugyan nem szívesen próbálnánk meg a saját pálinkájukat, viszont kíváncsian várjuk, mit főznének ki a magyarok számára.

 

Milyen új alkoholos terméket tudnál elképzelni a Coca-Colától?

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: