2015. 10. 09., péntek, 11:23

Egy marketing szörny veszett el a dílerben - ingyen fűmintákkal robbant be a piacra

Mindenki jól ismeri az érzést, mikor nyugodtan sétafikál valamelyik bevásárlóközpont üzletsorai előtt, elmerengve az élet nagy dolgain, vagy a boltok leárazásain, és akkor a gondolataiból kizökkentve hirtelen előtte terem egy csinos hölgy vagy srác és a kezébe nyomja legújabb termékének legfrissebb, egyedülálló, csak most akciós termékmintáját. Unalmas már igaz? Most azonban egy manchesteri srác megreformálta a termékminták megítélését, és nem biztos, hogy mindenki ellenezné, ha egy ilyen mintát nyomnának a kezébe…

Történt ugyanis, hogy Anglia második legjelentősebb városában, Manchesterben, valaki gondolt egy nagyot, és növényi származékokkal ellátott cigarettákat helyezett el, mintegy termékmintaként a város egyes részein. A srác ötlete egyedülálló az már biztos, lehetséges, hogy valamelyik egyetemi marketing vagy PR órán ugrott be neki eme váratlan ötlet, hiszen a legtöbb ilyen cigarettát a város déli egyetemi campusain találták. És miért nevezzük ezt termékmintának?

Mert az ötletgazda minden cigi mellé rakott egy névjegykártyát is, melyen egy aranyos motor – valszeg a futárjármű – és egy rövidke felhívás található: „Call Jay 24/7”.

A vicces cigik nagy népszerűségnek örvendenek, hiszen rengeteg házibuliban is feltünedeztek egy-egy ablakpárkányon vagy asztalon, így Jay befektetése bejött, és ez az egészen újító szándékú befektetés többszörösen is megtérült. A kérdés már csak az, hogy meddig örülhet a pénzének a fiatal, hiszen néhány ilyen termékminta már a rendőrök kezéig is eljutott, akik azért nem találták viccesnek ezeket a cigiket…

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: